Orjinal Mesajı Yazan: ua_gokhan1905
ya niye böyle oluyo anlamıyorum gecen yaptıgım gs anamenu patch ini fazla beklemeden hemen upload etmiştim fakat şimdi olmuyor senin vedigin sitede upload işlemi hale devam ediyor offfffffff
abi ben diyorum ki
webmaster@soccercenter.com
a yolla yaptığın dosyayı adamlar beğenir siteye koyar