alex85 denedim olmuyor, oysa o kadar sevinmistim türkcesine, ama böyle salak salak harflerle de insani sinir ediyor.. :D neyse yinde saolun. belki Windows almanca oldugu icin, türkce harfleri kabul etmiyor.. bilmiyom yani. bizde almancasini oynariz..
mustafires Çok sağol bende bu skini seçtiğimde bu sorunu görünce acayip sinirlenmiştim. Neyse Dediklerini yaptım ellerine sağlık.