Öncelikle üşenmeden araştırıp bulup yazdığın için teşekkürler :applause: . Bazı eksik noktalar var; onları da ben tamamlayım: Öncelikle, sadece "TEXT" fontlarının değiştirilmesini yazmışsın. Bunu değiştirenler diğerlerini de hallederler tabi, ama yine de bunu belirtmek istedim: Bu anlatılan işlemler diğer *TOOLTIP PROPERTIES, MENU PROPERTIES, BUTTON PROPERTIES ve TITLE PROPERTIES* başlıkları altında da yapılmalı.
Ama bu xml dosyalarını editlemekle uğraşmak istemeyenler için bu işin bir kolayı var. Oyunda kullanacağınız Türkçe karakterleri destekleyen fontun adını, yüklediğiniz skine ait font dosyalarının ismiyle değiştirin. Ve yeni adlandırdığınız bu font dosyasını skinin orjinal fontlarının üzerine kopyalayın. Örneğin; Fade-to-black(right) skin için iki orjinal font var. Bunlar: "*erasdemi.t2k" ve "title.ttf" (eurostile.t2k kullanılmıyor). Diyelimki 'Ş,Ğ,Ü,Ö,Ç' gibi harfleri desteklediği için "Arial" fontunu kullanmak istiyoruz. Yapmamız gereken "Arial" fontunun iki kopyasını alıp birini "erasdemi" diğerini de "title" olarak adlandırmak (uzantılarına ellemeyin) ve bunları "fm2005dataskinsfade_to_black(right)fonts" klasörünün içindeki orjinalleriyle değiştirmek. İşte bu kadar basit. Alternatif olarak armored'ın anlattığı gibi kullanacağınız fontları skinin font klasörüne kopyalayıp xml dosyasındaki value="fonts/erasdemi" değerini value="fonts/arial"* olarak değiştirebilirsiniz. Size kalmış...
Bu arada denediğiniz ve hoşunuza giden fontlar varsa önerilere açığız ;)