Macros Bizim soru yine kaynadı...Bi de konunun başlığı "Top derdine son". Sanırım bilen yok,kendi yaptığınızı da anlatmaya üşeniyosunuz,:nono: olsun....
abbazz beyler yaptım topuda seçtim ama ilk başta res attı makina sonra tekrar seçtim topu bu sefer oyunda top görünmez oldu boş boş koşuo herifler yaw bi freestyle'la oynayamadık şu oyunu ii mi