arkadaslar bisey soracam ben bu kitserver olayını falan hallettim ama formaların secildigi bolumde topları secmeye calıstım V,B,R,C tuslarıyla fakat ekrana hicbir top falan gelmedi yani nasıl seciliyor daha bir yardımcı olursanız cok sevinecem tesekkurler...