Orjinal Mesajı Yazan: FeRBeCK
abi ben bu fade to black linkinde download yaptığımda sunucu bulunamıyor dio.internetten araştırdım we portekizin resmi fm sitesi (scn gibi :D:D:D) nde buldum indirdim ama dosya setup lı diil bütün resimleri felan koymuşlar hangisini nereye koyacam. hepsini data/skins klasörüne mi kopyaliim.. yardım edin :(:(
İçinde fonts, graphics, panels, vs. olan Fade-to-black klasörünü fm2005dataskins içine taşıyacaksın. Sonra da oyunda preferences ekranından bu skini seçeceksin. Bazı diğer ayarlar için de şu mesajı bi incele istersen.
Fade-to-black in yeri ayrı tabi ama bu bahsettiğim aurora ile yeni bir oyun oynuyormuş gibi olacaksın ;) Ona da bakmanı tavsiye ederim.