Tanıyanlar bilir, koyu bir Fade-to-black (right) hayranıyım. Daha doğrusu düne kadar öyleydim. Dün şans eseri başka bir skine denk geldim : Aurora. Gerçekten müthiş bir skin. Oyunu açtığınız andan itibaren çok farklı bi oyun deneyimi yaşatıyor. Klasik skinlerden çok farklı, çünkü sadece renk ve şekil değişiklikleriyle sınırlı kalmamış; bazı özelliklerin yerlerini de değiştirmiş. Kullandığınız skinden memnun olsanız bile bunu denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.
Not: Skinin bana göre tek kötü tarafı oyuncuların 1-20 arası özellikleri yeşil ile tonlanmış olması; o yüzden pek kullanışlı değil. Ama bunun da kolay bi çözümü var tabi: Skini indirdikten sonra aşağıdaki fmcolours dosyasını da indirip fm2005dataskinsaurorasettings klasörünün içindeki orjinali ile değiştirin. İyi eğlenceler :)
Skin için tıklayın...