öndeki logolar cok üstte kalmis (özellikle avea logosu)..
gs logosunu, türkiye bayragini ve adidas simgesini biraz daha büyült / genislet..
kollardaki avea yazisi'nin altindaki cizgileri sil. ortaya ciksinlar biraz. bence daha iyi olur.
genel olarak güzel bir forma.. :)