WE8'i denemedim ama PES4'le olan online izlemim su: Karsi taraf hostsa eger kesinlikle 50 ms'nin üzerinde olmamasi gerekiyor, 100'e kadar da cikar ama 50 alt limit, bundan sonra lag problemleri olusuyor.
BEn almanyada oldugum icin cok rahat oynuyorum ama TR'den birileri ile söyle adam akilli mac yapamadim lag yüzünden.