Hiç bir ayar yapmadım bilerek de uzak ülkelerle maç yaptım,İspanyolla mesela.
Daha sonra macar birisiyle maç yaptım ispanyola göre daha düşüktü lag,(Client de zaten adamlar maçın 1.dk'sında oyundan çıkıyor.)
Benim yine umudum var online modu 256k ile Türkiye içerisinde oynarız inşallah,çünkü oyundaki lag problemi mesafeye bağlı,(İst - İst'da oyunda ciddi bi performans bekliyorum )Saygılar
Böylece gerçekleştiremediğimiz I. Scn We/Pes Online Turnuvasını umarım yaparız.