Orjinal Mesajı Yazan: nightsun
tezahuratlar iğrenç r.madrid - milan maçı yapıyorum galatasaray beşiktaş seyircisi bağırıyo bunun dışında her şey gayet güzel
Real Madrid'in 2 tezahuratına yanlışlıkla, GS tezahuratı eklemişim onu düzelticem bi sorun olmaz. Onun dışında GS, FB, BJK tezahuratlarını sadece o takımların maçlarında söylerler. Tabi daha önceden genel tezahurat üstüne tezahurat eklemediyseniz.
Evet formalaarı bende beenmedim Bide GS tazhüratları kulağımı ağrıttı.Çok sesli bide cızırtılı.. Gerisi süper olmuş.. Tebriklerr..
Formaları beğenmemen ilginç... Tezahuratlarda evet öyle bi sorun var, sesleri biraz daha kısıp bir update yapmayı düşünüyorum. Kulağı rahatsız edebiliyo.
ha bide galatasaray - beşiktaş maçı oynayım dedim spiker roma - parma maçı dio buda sinir bozucu
Bunun nedenini belirttim, düzeltilemiyor o yüzden öyle oldu.
aga ıyıde o zamn neden yamaya koymadınız kullanabılecegımızıı..vede nerdne bulcaz bunu..
Partları indirdiğin bölümde DKZ Studio var zaten...