Freak. Orjinal Mesajı Yazan: crdsa ___________________________ :D:D:D "Orjinal resim" Görmüştüm ama hiç isimlere bakmıyordum. Demek SCN'den çıkmış:D. totti'nin eline verme şampiyonşip:).
_AYDIN_ Orjinal Mesajı Yazan: crdsa ___________________________ :D:D:D "Orjinal resim" Bundan sonra yedigim cop sislere dikkat edecegim:D:D:D
J. Cruyff Orjinal Mesajı Yazan: Venom Yaklaşık 3 aydır Photoshop'a elimi sürmedim desem yeridir. Bu nedenle biraz körelmişim, az önce bir şeyler karalayayım dedim elimden pek bir şey gelmedi; ortaya şu çalışma çıktı: fernando torres'ini yaparmısın bunun acayip güzel olmuş :)