Passenger sezai çok iyi olmus kezman fotosu :) ama kesinlikle logo biraz garip kaçmış parlamış böyle garip durmuş .
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: CaSSiNi_ Kezman Fener'den gidince herkes de bi Kezman sevgisi ortaya çıktı nedense :) sorma.. nedense bi anlam veremedim :D
el kun İlginçliği iğrenç yapımımdan olsa gerek:) Bu da... Daha başlardayız.Daha güzellerini yapmaya çalışcam:).