Lvnt_Asn burdada bir arabayı tamamen deismis görmektesiniz yorum yapın artık(araba bize aittir spor bi laguna yapmaya calıstık photshopla tamamen)
ŞANLI_ **Dövmesi çok uyduruk olmuş :O Jantlar güzele benzio arkadaki kanatı sen yaptysan o da çok güzel ( bak gerçekle ayırt edemiom bile :) )**
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: .ArThuR. güzel olmuş:) plakayada birşeyler yazsaydın bari:) ne yazayım kardes kapadım görünmesin plaka die aklıma bisi gelmedi :) eet kanadıda ben yaptım jantların nerden geldigini biliormusunuz özü MOST WANTED :D:D:D
bart_ Konserde sadece Raffi'den foto çekebildim,sonrsında sarj bitti:( Neyse o çektiğim resimle bir çalışma yapmak istedim:) http://img87.imageshack.us/img87/6872/billede23editedraffinabf0.th.jpg
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: gencfbdaywalker ben çok beğenmiştim gerçi bu pek beğenilmedi heralde :D nese bunu da şimdi yaptım.