___GS___ Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG_BLoW_LP Orjinal Mesajı Yazan: cracks en sonunda bitti abi çok uraştım ya nerdeyse 2 saat:D fazla iyi olmadığını düşündüğüm bi Cristiano Rona7do..ronaldo'nun "l" sini bilerek "7" yaptım sora yanlış yapmış flan demeyinde:D orijinal bi fikir yane:p ulaşa özel hazırlamıştım bunu bi türlü ilham gelmedi yahu:p nese yorumlar gayet hoş olmuş tşekkürler kardes çok güzel ama senden bi ricam olacak yazı tipini gönderebilirmisin??
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: R2.ZephyR Team.R2 web-design çalışmalarından... Sade ve hoş olmuş. Emeğine sağlık..
R2.ZephyR Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Orjinal Mesajı Yazan: R2.ZephyR Team.R2 web-design çalışmalarından... Sade ve hoş olmuş. Emeğine sağlık.. Saol demek ki istediğim etkiyi yaratmışım. :)
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: shevascetic277 paint çalışmam :o:( baya güzelmiş eren Buda benim lq Çalışmam paint ve photoshop kullanarak yaptım bunu
bart_ Baya sade bi çalışmam oldu veya sade bir t-shirt:) Üstteki t-shirt'teki, beni baya uğraştıran logo:)