Anxiety Ya güzel ama bu yapım sürelerini yazmanın amacı ne oluyo kim kimden hızlı yapıyo diye bi yarış mı var aranızda :rolleyes:
cracks yoo bi karalama oldu yazmadımda 13 dk yazdım:) özenmeden bezenmeden yaptım demek isytiom bu 13 dk ile:)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat başka bi siteden alınmada Reklam olmasın die sansürledim He tamam. Benim çalışmam yazmışsında o yüzden yazmıştım.. @Cezai abi: ;) @Hamit: Güzel olmuş. Bide Real Madrid'e attığı golden sonraki resmiyle bişeyler yapsana ;)
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: cracks @lordi kendin yapmalısın tutorialları bırakmalısın:) o birr henryyy hamit abi tutorial filan bakmadım ki kendim yaptım.
cracks hıı pardon ozaman benim öyle bi internette öyle bi tutorial çalışması görmüştümde:) kendin yaptıysan gayet güzel olmuş ozaman:)
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: cracks hıı pardon ozaman benim öyle bi internette öyle bi tutorial çalışması görmüştümde:) kendin yaptıysan gayet güzel olmuş ozaman:) benim bu çalışma tutorial olamıyacak kadar çooooooookkk aşama gerektiriyor :)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: cracks Mükemmel ;) O Hleb'i silmende çok iyi olmuş. Harika yapmışsın valla. ;)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: BewarE Hamitin yaptıını bide ben deneyim dedim:D Henry çamurdan çıkmış gibi olmuş:) Ama güzel buda. Hamit'inki kadar olmasada :p
devotee Biliyorum, karanlik biraz.. :) Ama bu aslinda acilmis hali, zira yazi da gri ve efektliydi onceden, 1-2 yorum sonrasi beyaza cevirdim.