Orjinal Mesajı Yazan: AkRaP
Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15
Sol üsteki yazıyı niye sildin? Veya sansürledin?
:D:D:D:D
:confused: :confused: :confused: :confused:
Açıklama yapayım :D Sol üste bakın. Orda kırmızı bi çizgi var. Sanki orda bişe yazıyo, yani ben öyle gibi gördüm..