The Patriot Ben fotoşopu çok bilmiyorum zaten 7 si var bişiler yaptık işte Avatar yapacam ama olmuyor boyutu tutmuyor.
Anxiety Abilerim kardeşlerim yaw bende özenti yaptım.Bana önerebileceğiniz bir photoshop programı varsa söyler misiniz?Bende bişeler yapmaya çalışayım.
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: metemete Abilerim kardeşlerim yaw bende özenti yaptım.Bana önerebileceğiniz bir photoshop programı varsa söyler misiniz?Bende bişeler yapmaya çalışayım. Sana önerebileceğim bi photoshop programı "Photoshop CS2" :D Buda 30 günlük deneme sürümü: TIKLA
Anxiety Saolasın.Ama abi deneme sürümü için 330 mb çok fazla ben en iyisi bi cd edineyim yada bundan daha küçük bi photoshop bulayım.Bilen varsa söylerse memnun olurum.