Cambaz @Exvision Gayet şık. @cracks Renk sanki fazla koyu gibi ama güzel. @sheva277 başka bi forumdada görmüştüm aynısını... @Fatal? Sellektör.Güzel fikir :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz daha fazla özennnn;).. gökhan seninkide bsit olmuş ama güsel olmuş :);)
Cambaz @Gökhan gayet hoş olmuş Gökhan ;) @cracks Haklısın. Format atmıştım photoshopu kurmamıştım şimdi canım çekti kurup bişeyler karalıyayım. Edit:
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Günün anlam ve önemine binaen Beşiktaşlılara bir armağan. @süper @benim ki nasıl ??