Oyuncunun kontratının bitmesine 1 hafta wardı.Kontrat önerdim.Düşünüyorken 1 hafta sonra takımdan ayrıldı.Free iken approach to sign dedim ve bu benim **ikinci** teklifim olarak yansıdı.Yani takımından ayrılmadan önceki ve takımdan ayrıldıktan sonra ki iki teklifim vardı oyuncunun transfer bölümünde ve sonra başka bir takım bu oyuncuyla anlaştı.
Sonra ne mi oldu dersiniz. Benim yaptığım ilk teklif hala duruyo **"Bid"** şeklinde.