Benim kadar garip bir hasar veren yoktur ama....Halen kullandığım Microsoft Side Winder Force FeedBack Whell ve üzerinde geçen bir hadise...
...8 ay kadar önce F1C oynarken Sepang'da ilk viraja bir geç frenle girdiğimi fark ettim ve fren pedalına abandım!Duyduğum bir "ÇAT" sesinden sonra fren pedalının yumuşadığını fark ettim açıp baktığımda ise fren pedalını tutan yayın kırıldığını gördüm!
Sonra gaz pedalının yayını çıkartıp sanayiye götürdüm ve bir tane yapmalarını istedim.Hasar giderildi ama Side Winder'a sanayiden parça bulmak.. :cokkomik: :nono: