JustRelax Mausu bozdum .. Bi bastım hızla sol tıka .. Yerinden çıktı .. :lol: Joistic kırdım bitanede __________________
frankly YAMAHA SES KARTI (EN SON BENİM CAMDAN ATMIŞTIM :D A4 TECH MULTIMEDIA KLAVYE ( PESDE YENİLİNCE ANİ BİR HAREKET İLE ... :D BİDE ŞU LG DEN KURTULMAYA ÇALIŞIYOM TAVSİYELİRİNİZ :D YAW ADAM GİBİ CD OKUMUYOR YAKINDA BEN ONU OKUCAM :D
Hami(10) geçen kurban bayramında bir psu (güç kaynağı) geçen yaz intenet dağıtıcı bir modem(alalı 10 gün olmuştu:( )geçen sene 1 kasa fanı,2 sene önce bitane 52x cd- rom ve 1.5 yıl önce 3.2 gb harddisk. bunların ruhuna rahmet okudum geçenlerde de 9600XT imi yakıyordum overclock denemelerinde zor kurtardım 20 derece olan oda da kart 62 dereci gördü nasıl olduysa:)
erelfb Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra ehuehueehu erelfb umarım bu konun forumtr deki gibi hit olur :D Sende mi oraya takılıyon :D azda olsa takılıyorum değişik bi konu hoşuma gitti
ELECTRIFY aklıma gelenler... 1 adet ses kartı (girişlerini pozdum):D 2 adet speaker (ikisini de patlattım galiba cızırtılı çıkıyodu ses):D 1 adet cd-rom 52x (normaldir):D 1,5 adet gamepad (bi tanesini tam pozmadım):D
ta1fun galiba en çok bnm war bi keresinde güç kablosu takılıyken güç kaynağının voltunu indirdim bilgimden ateşler çıktı az daaa ew yanıodu. bide ses kartı,tv kartını bilg açıkken çıkartmıştım onlarda yanmıştı
Flexy Lg Monitör Güç Kaynağı 1 adet gamepad 2 tanede spiker patladı ama monitörle spikerda suçum yok elektriklerde sorun vardı fazla gelince patladı ;)
muzzy..! 1 Speaker 3-4 Mouse 1 TV :D 1 CDRW LG 2 DVD ROM 20-25 Gamepad(hayatımdaki bozduğum tüm oyun makinaları dahil)
Flexy Orjinal Mesajı Yazan: mus_efe 1 Speaker 3-4 Mouse 1 TV :D 1 CDRW LG 2 DVD ROM 20-25 Gamepad(hayatımdaki bozduğum tüm oyun makinaları dahil) ooo klavye ile mouseları yazarsak saymakla bitmez allahtan şu an microsoft klavye ve mouse setini aldım hemen bozulmuyo eskisi gibi. Tek sorunum ''F Lock'' tuşu :silah:
götveren ses kartı, ram, hdd bunlar yandı hemde hepsi aynı anda:D:D:lol: o zaman cok saftım bea:lol:sanırım bi de ekran kartı da gitmişti onlarla...
YeshiL **Anakart'ın Led Kablolarını Yerini Öğreneyim Derken Anakartı Yaktım Bi Kaç Hafta Sonra İşlemci Allah'tan Patron Halamın oLu...**
emr_353 2 tane gamepad ,1 tane Samsung DVDROM 1 de DVD writer kırdım ikiside açıkan tekme sonucu iç aksam dağılarak kırıldı bide bugün az kalsın klavyeyi sinirden kırıyodum
Saint 1 telefunken 1sony televizyon bozdum bende şasilerinde en eski 50 binlira kadar delik var hep benim yüzümden oyüzden eve dandik televizyon alıyorlar.Ben bilgisayar parçası bozmadım ama 2 tv 1 video ve 1 müzikseti benim sabıkam olduğundan evde ne bozulursa benden biliniyo artık