Overkill Biz ne acımasız bir milletiz ki bu adamı sahnelere çıkarıp onunla dalga geçiyoruz. Burada asıl suç bizde onda değil. Onun televizyon programlarına çıkmasına sağlayan bizde suç. Hem ona üzülüyorum hemde kendi halimize, sonuçta arz talep meselesi..
rammstein ya bu adamın albümü falan var mı ben sordum herkes dalga geçti benle, niye kardeşim herkes gülüyo eğleniyo seyrediyo, ben de çok gülüyorum. bileniniz varsa yazsın bi zahmet alırım tüm yetkimi hahhauhaa..