olmaz baba "biz" uzantili olsun www.ajdarve.biz :D:Ddoğusun vardı herhalde bole
iiişşşştteee ooo sssuupperrr seeess AJJDDAAARRR
yaw anlamadiğim bi insan bu kadar mı olur yane.butun millet dalga gecio...adamla alay edio...m.ali bile adamın yuzune demediğini birakmadi hala ortaya cikmiş şarkı soyluyo...bu kadarı da azim den öte biraz "yüzsüzlük" bence...