Orjinal Mesajı Yazan: ozzy85
uçak düşme olayının olması imkansız bi şey ama diyelim ki oldu mükemmel bi takım kurmuşsun ama uçağın birden düşüyor ve herkes tabiatıyla ölüyor kahrolursun reserve oyuncularınla başbaşa kalıyorsun ben sana söyleyim ayvayı yersin(tabi ki 30 kişilik sağlam bi kadron ve paran yoksa) benim önerimse oyuncuları bazı maçlara ve antremenlara çıkmak istememesi bunun için izin istemesi, kamp programını nerde ne zaman yapacağının menejer tarafından belirlenmesi, oyunculara ülke değiştirme teklifinin 1 defaya mahsus olmak şartıyla sunulması(özelikle de genç oyunculara), maç kazanma şampiyonluk primleri,mesela bizim işimize yaramaz ama alınan bir oyuncunun hemen satılmamasıen az 1 yıl sonra satılabilmesi
1)oyuncuların bazen antrenmana çıkmak istememesi oyunda var.
2) bazı oyuncuların profilinde (türkiye'ye ) alışamadım gibi bi yazı çıktığında o oyuncuya izin ver diye bi seçenek aktif oluyo ama bu direk altta onay kutusu olan bi haber olarak gelmeyebilir size belki oyuncu medyaya açıklama yapmayabilir ama unhappy olarak gözükür. bu durumda bunu onayladığınızda oyuncuya belirsiz bi süre izin veriyorsunuz bu önceki cmlerde de vardı. örneğin chelsea yi aldığımda veron kiralık olduğu kulüpten geri çağırıyorum(kiralık sözleşmesinde bu madde olduğu için crespoda da var . veron da bu madde çıkıyor. ben bu oyunda izne göndermedim ama daha önceki cm lerde gönderdiğimde geri dönmek istemiyorum diya haber yolluyolardı ve bir süre sonra gelince takımdaki diğer futbolcular mutsuz oluyodu.
3) hazırlık döneminde bi ülkede turnuva düzenleyebilirsiniz tam lolarak kampın yerini tutmaz belki ama böyle bi seçenek var.
4)şampiyonluk pirimi değil ama alt liglerde oyuncuya yükseleme durumunda maaş artışı veya ücret karşılığı serbest kalma gibi önerilerde bulunabiliyorsun.
5) bir de medya açıklamalarında sağ üstte bir menüden bu menüyü bilmeyenler olabilir. burdan daha değişik yorum çeşitlerini bulabilirsiniz