Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
yok bide kıyamet kopsun bari oyunda bu nasıl bi abartıdır:)
Hahahahah harbiden oyun öyle bitse
' Şok bir haber , kıyamet koptu ligler sona erdi , şimdi herkes mahşer alanına ... :cokkomik: '
Bence şu ana kadarki yegane olumlu düşünce Şampiyonluk kutlamalarıydı ... Belki eklenebilir bu güzel birşey ... Kendi cebinden para verip oyuncuları Diskoya falan götürüyosun :keman: