Orjinal Mesajı Yazan: artun77
Beyler TBL'nin tüm sorunlarını çözmüş bulunuyorum. Eğer oyununuz D sürücüsüne kayıtlı ise yama çalışmıyor yamayı aynı şekilde D sürücüsüne kurun. Tüm sorunlar halloluyor. :)
ben bütün oyunlarımı d sürücüsüne kurarım senin dediğini yaptım yinede sorun çözülmedi dynast modu seçtiğim zaman sezon başlangıcında masa üstüne dönüyor