Yorumlarınız için sağolun arkadaşlar siz bazı şeylere çok gerçekçi yaklaşıyorsunuz sonuçta herşeyin olduğu gibi bu yamanınde eksileri var tabii ki bende bunu farkındayım..
Ama bende sonuçta bir öğrenciyim tüm vaktimi bu işe ayıramam boş zamanlarımda yapıyorum...
Yamanın nba takımları üstüne yapılmasına gelince orjinal takım yapmak için en azından her takım için fazladan 1 saat ayırmam gerekliydive hesaplarsanız bu 14 saat yapar bence buna gerek yoktu çünkü vakit nakittir benim için.
Ratinglere gelince elimde yeterli döküman yoktu ve el amin tabi ki iversonla aynı güçte değil ama oyunda güçlerin denk olması açısından bazı aşırılıklar yaptım tabi ki.
Not: Yama 15 kişi tarafından denedikten sonra size sunulmuştur yani formalarda logolarda hiçbir hata yoktur
Saygılar...
Not:Ratinglerin updateleri en kısa zamanda çıkacaktır