jackal1988 aslında bu adam içn yorum bile yapmamak lazım ve sözlerinize dikkat edin O ARTIK ADAM DEİL.
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana belki ölmedi ama artık dünyada bi işi de olmaz :D :D Ahahaha evet ölse de ölmese de bişi farketmez yaşasa da ölü gibi yaşar :D :cokkomik:
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: Original testis nedir? Bilmio musun?! :confused: Üreme bölgesine "testis" deniyor...
Pizarro Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Bence adam kullanmıyordu kesin alet edevatı. Bahanesi olmuş dönüş için :) bak bu laf çok güzeldı zuhahahahhaha baba büyüksün :)
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: Original testis nedir? 18 yaşındasın nasıl bilmiyorsun testisin ne olduğunu hayret :yikes:
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: TheFahrix Maç berabere bitse; testislerinden bir tanesini mi kesecekmiş acaba? sanırım rugby maçları berabere bitmiyor
Original Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Bilmio musun?! :confused: Üreme bölgesine "testis" deniyor... ok, simdi anladim.