*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: Tayfunman delikanlı olamas artıkkk ehuehu Ewt , eskiden öleydi ama artık deil maalesef öle bi şansı yok! :D :p
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Bence adam kullanmıyordu kesin alet edevatı. Bahanesi olmuş dönüş için :) Adamın günahını almak istemem ama bana da öle geldi :D : )
KiNG Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Bence adam kullanmıyordu kesin alet edevatı. Bahanesi olmuş dönüş için :) al benden de o kadar.Sorunca cevap verecek nedeni var.Erkekliği erkekçe bıramış herif. :cokkomik:
Venom Orjinal Mesajı Yazan: tayfurcan sözünden dönmemiş ama özünden dönmüş :D süper:D:D:D:D allah hiçbirimize öyle söz verdirtmesin
CarlosSantana Bu adamda(ne diyeceğimi bilemedim :D ) beyin yokmuş zaten artık bi de şeyi yok zavallının :cokkomik:
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: onr1903 adamın niyeti zaten öyledir...şimdi bu adam ne oldu? ölür gider nolcak şeysiz yaşanır mı? :D :cokkomik: bu adama yazık öbür tarafta da şeysiz kaldı :D
AlPéR ablamız tam bi erkeklik örneği göstererek sözünde durmuş ama.......................................
Engin-gs Sözünü tutmuş ama erkekliğini kaybetmiş adam kafasızmış geçmiş olsun diyelim burdan teyzemize :D
Franck Ribery Şimdi bu insan.......sözünü tutarak deilkanli olmuş......ama testislerini aldırarak erkeklikten çıkmışş.....ilginç
götveren Orjinal Mesajı Yazan: Franck Ribery Şimdi bu insan.......sözünü tutarak deilkanli olmuş......ama testislerini aldırarak erkeklikten çıkmışş.....ilginç süper bi yaklaşım super bi yorumdu :applause: :applause: :scn_oku:
Kaurismaki Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Bence adam kullanmıyordu kesin alet edevatı. Bahanesi olmuş dönüş için :) en doğru yorum :lol: adam sözünün eriymiş :) geçmişler olsun :)
sertacbjk Orjinal Mesajı Yazan: Sevsenkiyo Öyle bişey için hayatta iddiaya girmem. Anca Galatasaray'ın bu sene namağlup şampiyon olacağı üzerine hassas bölge için iddiaya girerim e bizede resmini yollarsn artk inanmamz için :cokkomik:
ta1fun Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs Noldu bu adama haberi olan var mı hala yaşıyor mu? ölmemiştir yaw bu arada artık o adam dill