yaa, saka dan da kimse anlamiyo burada! `_´
("saka" yazsam bile).. ts ts ts..
Song üzerine bisey demiycektim aslinda- kötü falan degil, sadece saka yaptim, ama al ozaman:
maniacigm, hangi numara digim mi?..
konamiyi ne saniyon? enayi mi?
Songun numaris filan lazim degil!
konami de yüz parcalarindan songun yüzünü yapti ve benziyo..
Song gibi ünlü futbolculari tabii editmode dan benzetiyolar, special face'i olmamasinin sebebi: herhalde bütün futbolculara special face veremedikleri icin...
Charisteas bile benziyo, special face olmamasina ragmen..