CowBooy Orjinal Mesajı Yazan: Azro tamam anladık zaten . bu 3.yazışın . :D :D :D :D :D walla adamın kazanacağı varsa.. kazanamıcak bu yüzden :lol:
kartalako artık bişi yazmıycamzaten ne yazsam bi yorum getiriyosunuz artık sustum ortam sizin :scn_olma: :icon_cry: :scn_olma: :icon_cry:
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: kartalako artık bişi yazmıycamzaten ne yazsam bi yorum getiriyosunuz artık sustum ortam sizin :scn_olma: :icon_cry: :scn_olma: :icon_cry: Sna sus dion yok sadece yeteri kdr konuş sndn başka 3 defa fikrini belirten warmı bi kere söle sora sus
Garnett_ManiaC ewt war we bi tek bna göre deil çoğunluk istio bunu snde başka böle her konu aynı cvbı 5er 10ar defa gönderen warmı anladk mesaj sayını artrmak istiosn ama yeter asıcık sus we sadece konu hakknda 1 defa yorumunu yap!!
HotSauce18 Orjinal Mesajı Yazan: CowBooy :D :D :D :D :D walla adamın kazanacağı varsa.. kazanamıcak bu yüzden :lol: yapmayın arkadaşlar bi korver ın yüzünden birbirinizemi giriceksiniz... arkadaşlık herşeyden önce gelir :scn_ask: :scn_ask:
CowBooy yok yaf neden birbirimize girelim olur mu öyle şey.. zaten ray allen kazanıcak.. korver da sağlam üçlükçü ama bana alamaz gibi gelmiyo.. neyse bi hafta kaldı izliyip görecez.. yeter ki çekişmeli geçsin..
HotSauce18 Orjinal Mesajı Yazan: KG_MVP_21 Bn sadece uyarıom adam direk ortamı geriyo bnm ne alakam olr tartışmayla bu direk ortamı geriyo dediğin ben değilim dimi yoksa suçlu ben mi oldum :icon_cry:
kartalako Orjinal Mesajı Yazan: HotSauce18 bu direk ortamı geriyo dediğin ben değilim dimi yoksa suçlu ben mi oldum :icon_cry: yook merak etme onun sözü bana am ben ortamı germeye değil gevşetmeye çalışıyorum...ama malesef çook çabuk sinirleniyorum kabalığımı bağışlayın HotSauce dediği doğru herkezden çook özür diliyorum...bundan sonra bi daha bukadar konuşmam :) :o
Intimate_and_Freedom ya beyler bu yarismaya neden hedo katilmiyor. Benim bildigim bi ara liderdi 3 sayilik da.
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: HotSauce18 bu direk ortamı geriyo dediğin ben değilim dimi yoksa suçlu ben mi oldum :icon_cry: Yok yafs sna ne lafm olr kartalako ya dedm
ozdi Bence Peja'ya çok büyük haksızlık.. Hala NBA TV'de 3 Pointer deniyor.. Peja bu işin kralı... Seneye bence Pejayı alırlar...
Garnett_ManiaC Sadece orlando onu o yarışmaya katılabilir die aday göstermişti yane katılmıcaktı hatta hedo la birlikte pat garrity we cuttino mobley de gösterilmişti
CarlosSantana Quentin richardson favorim adam bu sezon Phoenix rekorunu kıracak her maç en az 15 tane üçlük deniyor 7'si falan giriyor q'dan sonraki favorim Ray allen