McLanE 3 sayı yarışmasına katılcaklar açıklandı peja yok kadroda Ray Allen, Seattle Joe Johnson, Phoenix Kyle Korver, Philadelphia Voshon Lenard, Denver Vladimir Radmanovic, Seattle Quentin Richardson, Phoenix bunlara bakarsak ray allen alır gibi :silah:
melo15 kesinlikle kyle korver alck . sliorm %100 korver ın bu sne . adam nerdse gzu kapalı atablio onu da ray allen zorlar.
melo15 zaten gçn snenn şampiyonu v.lenar idiiasz b sne gçrdii sakatlıktan dolayı . phila - no hornets maönda maçı getrn adam korver 0.7 sniede üçlk atn adam bu sne herkes onnn kazanıcaından emin gibi zaten ;);)
vince15 Çok zor bi yarışma olacak 3 sayı yarışmalarının hiç bi zman favorisi olmaz şut ritmini yakaladı mı bi oyuncu hepsni de sokabilir geçen sene gördük en ii 3 lükçü dediğimiz Stojakovic ritmini kaybedince Voshon Lenard rahat bir şampiyonluk yaşamıştı Lenard bu sezon da almak isteyecektir tabi bence en büyük rakipleri de Quentin Richardson ve Kyle Korver olur!
Overkill Yanılmıyorsam ligde en fazla 3 sayı atan oyuncu Quentin Richardson. Yarışmada asıl çekişme onunla Kyle Korver arasında olacaktır diye düşünüyorum. Ama hadi adeti bozmayayım Kyle Korver'a daha çok şans veriyorum. Ray Allen'a fazla şans vermiyorum, iddialı tabiki fakat kazanacağını sanmam..
*{Bå®ô$_1905}* Lenard bizim takimdan tabi onun almasini isterim , o da seyircisi önünde almak istiyor bana göre en büyük rakipleri Q we Korver...
kartalako Orjinal Mesajı Yazan: melo15 zaten gçn snenn şampiyonu v.lenar idiiasz b sne gçrdii sakatlıktan dolayı . phila - no hornets maönda maçı getrn adam korver 0.7 sniede üçlk atn adam bu sne herkes onnn kazanıcaından emin gibi zaten ;);) arkadaşım o maçta 0.7 değil 0.4 saniyede kyle korver üçük atıp maçı uzatmaya götürdü..ben kyle korveri tek geçiyorum..çünkü ben philaderphia 76'ers'i tuttuğum için amerikadayken evinde oynadığı maçların nerdeyse tamamını izledim ve kyle korverın üçlüklerini görünce bayılıcak gibi oldum çünkü inanılmaz bişey hermaçta krıtik yada değil öyle zor üçlükler attıki bu yarışmada önü boşken çok rahat atıcağını düşünüyorum :applause:
CowBooy Ray AlleN alır götürür... kimsenin gözünün yaşına bakmaz.. tecrübesi de var zaten.. Korver belki seneye..
Slamdunker Düşüncelerin cogu tutmeyabilir.Gecen sene Pejua diyoduk(LEnardı tanımıyoduk)Lenard aldı.Yani hersey degisebilir.!!!
kartalako abi ne olursa olsun korver bu işi bitirir önünde oyuncu yokken çok iyi atar :applause: :applause: