Orjinal Mesajı Yazan: oguzkasirga
ya olmaz öle bişi kanunen, bi kere hızı arttırdılarmı fiatın sabit kalması lazım biz kontratlarda o hız üzerinde anlaşma yaptık hızı arttırıp bizden yüksek ücret alamazlar, fiyat aynı kalır
Arkadaş kontıratı imzalamışsın da okumamışsın heralde :nono:
orda telekomun faturulayacağı tüm ücret kabul edilir ve telekom hız ve ücrette değişiklik yapabilir diye bir madde var.