muzzy..! Yok yaaa... 49 YTL den fazla para vermem valla .. Ama 49 YTL ye 512 Kbps olursa müthiş olur ama inanmıyorum ben TTnin böyle bişey yapacağına...
berkemschumacher Telekomun böyle birşey yapacağını zannetmiyorum... Yaparlarsa eminim ben dahil birçok kişiyi şaşırtacaklar.İnşallah şaşırırım :)
PİYERPARE bu konu hakkında resmi bi açıklama yok sanırım.512 olsa bile pek fark olacağını sanmıyom.256 oldu da ne oldu,internette sürekli sorun var.512 yapacaklarına şu sorunları halletseler :scn_olma:
ngn 6 ayda bir arttırcakmı yane telekom hızları o zaman 2-3 sene sonra 10mb hız olur herkeste hiç inanmıyor ihtimal bile vermiyorum 2005 de olmaz
gostik isterse 1024 yapsada bısı olmaz..burda bı haftadır net gıdıp gıdıp gelıo bosuna para verıoz valla adsl ye..kafayı yıcem varya sınır oldum..sabahtır nete gıremedeım..
muzzy..! Evet 256K mız var da ne işe yarıyor.. 128K gibi bişey hala.. Yutdışı serverlarda hala problemler var. reklamlarda altyapı hazır faso fiso.. diyorlar. 512 OLMAZ OLAMAZ OLMAYACAK
Flexy Ya peki kota olayı ne olcak sizce. 256 3gb Kotalı 29 Milyondu. Umarım 512'ye çıkar ve fiyat değişmez.