Arkadaşlar oyunun zorluğu sizin seçimlerinize göre değişir. Eğer kolay diyorsanız pek tanınmamış liglerdeki pek tanınmayan takımları seçmenizi öneririm. Oyunun zorluk seviyesinin arttığını göreceksiniz. Çünkü büyük ihtimalle transfer bütçeniz diğer liglerde bir oyuncuya verdiğiniz haftalık ücret kadar bile olmayacak. Belki de transfer için ayrılmış bir bütçeniz bile olmayacak. Eskiden altyapıya bile almayacağınız oyuncular artık takımınıza katmaya çalıştığınız yıldız futbolcular olacak. Aduyu, Zidan'ı ve diğerlerini ancak rüyalarınızda göreceksiniz. Bu çok farklı bir deneyim, şimdiyi kadar denemediyseniz kaybınız büyük. Benim kişisel tavsiyem İngilterenin alt ligleridir. League Two ya da amatör kümeler olabilir. Böylece çok uzun süre sıkılmadan oynayacağınız bir oyun, sürekli yenilenen hedefleri olan bir takım(lig yükseldikçe tabi:) ),büyük takımlarla oynarken karşılaşamayacağınız birçok olay, oyuncu kiralama manyaklığı ve daha fazlasını görecek ve yaşayacaksınız. Ne BJK ile Avrupa da aldığım kupalar, ne Montpellieri ikinci ligden birinci lige çıkarıp önce UEFA, sonra Şampiyonlar ligi kupasını almam...hiçbiri şu aşağıdaki tabloya bakarak duyduğum gurur ve tatmini yaşatmadı bana. Şimdi bile gözlerim dolu dolu oldu. :icon_cry: :) Kadehimi yeni deneyimlere, yeni maceraların şerefine kaldırıyorum (şuraya bir de kadeh kaldıran bir emoticon ekleseler çok güzel olacak, içinde süt olsun ama küçüklere kötü örnek olmayalım :D ).
Not: Kendi sahamda yediğim gol sayısına dikkat! ;)