Oyunu yeni oynamaya başladım..
Fenerbahçe yi aldım.Şuan 16 maçtayım maç başına gol ortalamam 4.5 gibi bişey.(Transfer yapmadım).1 beraberliğim var sadece.Yani türkiye ligi kolay mı derseniz öyle.Gerçektede öyle zaten.Sonuç olarak oyun gerçeğe çok uygun bence.Asıl zorluk avrupa maçlarındaki zaten elendim ilk grupta.
Ancak en uyuz olduğum şey oyunda gene bi sürü pozisyon bulup atamamanız ve rakibin gelip bi tane atıp gitmesi.
Sonuç olarak oyun çok ii taktik seçenekleriniz çok fazla.Yani tüm kontrol sizde.Hileli oynarsanız zevki kaçar söyliyim.Bu oyun eski versiyonlara göre kat kat ii olmuş.2d maç motorunda olan sürekli uzaktan aptal aptal şut çekmelerde kalkmış.Yani oyun hiç sıkmıyor...