Pentagram_15 Kahn anelkadan da beter; ben kaptan olarak seçerken yaşı, söz geçirme özelliği, alan yönetimi (ne alakaysa :)), ve forma sayısına birde takımda sevilmesine bakıyorum. Takımda Roy Keane (Bıraktı :(), Rio Ferdinand, G. Neville, Giggs, Scholes, P. Neville, Brown, O'Shea diye gidiyor.
Pentagram_15 zaten yazdığım özelliklere sahipse milli olmaması çok zor ancak İtalyan bir kaleci ise işi zor
deepforest kaptan nasil seciliyor,bende hep fatih sonkaya oluyor,mac öncesi her seferinde degistirmek zorunda kaliyorum,kalici olarak nereden degisiyor?
Pierre Van Hooijdonk mactan once tactics sonra sagda team instructions ordada Captains ben ordan yapiyorum 1. 2. kaptn fln
oSa Kaptan seçerken öncelikle "**influence - *sözü geçerlilik, etki" özelliğinin yüksek olmasına dikkat etmeliyiz. Bunun yanında yüksek "determination - azim, kararlılık", "teamwork - takım oyunu" (bencil, sadece kendine oynayan bir adamdan kaptan olmaz ne de olsa) ve "workrate** - çalışkanlık*" (Sergen gibi tembel bir oyuncunun kaptan olarak arkadaşlarına 'daha çok koşun, mücadele edin' demesi kendisinin bu söylediklerini ne ölçüde yaptığını düşündüğümüzde ne kadar etkili olabilir ki) özellikleri gereklidir.
PaoLo_RosSi Orjinal Mesajı Yazan: oSa Kaptan seçerken öncelikle "influence - sözü geçerlilik, etki" özelliğinin yüksek olmasına dikkat etmeliyiz. Bunun yanında yüksek "determination - azim, kararlılık", "teamwork - takım oyunu" (bencil, sadece kendine oynayan bir adamdan kaptan olmaz ne de olsa) ve "workrate - çalışkanlık" (Sergen gibi tembel bir oyuncunun kaptan olarak arkadaşlarına 'daha çok koşun, mücadele edin' demesi kendisinin bu söylediklerini ne ölçüde yaptığını düşündüğümüzde ne kadar etkili olabilir ki) özellikleri gereklidir. hadi ya o zaman benim kaptan süpermiş influence 16 determination 18 teamwork 18 workrate 18 yaş 29 bu arada ouynda en iyi kaptanlık yapan oyuncu roy keane
emre_acar1989 kaptan yaptıığımız oyuncunun oyuna bi katkısı oluyomuki??? yani ha hasan ı yapmışız ha hüseyin i ne yararı olurki ? ben hiç dikkat etmiyorumda...önemlimi yani ??
CHaMPioN77 Orjinal Mesajı Yazan: emre_acar1989 kaptan yaptıığımız oyuncunun oyuna bi katkısı oluyomuki??? yani ha hasan ı yapmışız ha hüseyin i ne yararı olurki ? ben hiç dikkat etmiyorumda...önemlimi yani ?? bu oyunun ne kadar gerçekçi olduğunu düşünürsek gerçekte de kaptanın misyonunun onemlş olduğunu düşünürsek kaptanın onemini anlarız ;) ;)
MeaNMachine1234 Orjinal Mesajı Yazan: champion77 bu oyunun ne kadar gerçekçi olduğunu düşünürsek gerçekte de kaptanın misyonunun onemlş olduğunu düşünürsek kaptanın onemini anlarız ;) ;) bencede dogru solemisin bide infulence ı 1 olan bir adamı kaptan yapin sonra konusun :D
Pentagram_15 oSa yine açıklamayı yapmış, bu arada bir arkadaş Roy Keane oyundaki en iyi kaptan demiş anlından öpüyrum onu ;) kaptanda herzaman önemlidir, takımda kıskançlık uyum sorunu gibi mevzuların çıkmasını engelleyebilir
Reis kaptanın bi faydasını göreniniz oldumu ben rastgele atıyorum bide cm03-04 de milli takımda genç bi adamı ilk kaptanlığını yaşatırsanız medyaya ilk kaptanlıkdan dolayı heyecanlı gibi bi demeç veriyodu
tottibattu Orjinal Mesajı Yazan: emre_acar1989 kaptan yaptıığımız oyuncunun oyuna bi katkısı oluyomuki??? yani ha hasan ı yapmışız ha hüseyin i ne yararı olurki ? ben hiç dikkat etmiyorumda...önemlimi yani ?? olurmu abi yazı tura atarken lazım oluyo uauuu
tottibattu ewet kaptan'la ilgili o kadar geniş bir yön werilmemiş fm'de...ama normaldede öyle kaptanlar gerçek hayatta pek etkili olmuyolar,,, hakeme itiraz etmekten başka napıyoolar...bu konuyu mail atabilir fm'ye....
tottibattu en iyi kaptanlara gelirsek.... roy keane iyi seçim,,maldini,j.zaneti,,,totti,,,bülent korkmaz,,,viera,,,kahn,, bunlar çok iyi hiç haketmeyenlerde beckham kaptanlık özeliği sıfırın altında,,,del piero,,,raul,,shevecenko,,, v.b..