yıllardır oynuorm bu cm serisini..coculugum ders calismakla degil kulup yonetmekle,transfer yapmakla,ona buna ceza kesmekler gecti anasni satiym..eskiden alrdm kucuk takmlrı daatirdim ortalii bi kac sene icinde..gercekten guzel bi duygu tartismasiz..ama artik kendime odul weriorm,ya da bu sene kendimi dinlendriorm..alıorm real madrid'i hic bozmadan gelenegi,yılda en az 2 yildiz transfer ediorm..mutlaka 100 gol hedefi koyuyorm kendime..gol krallıgı hedefi koyuorm falan..bu sene ki amaclarım farklı yani (= sewiorm abi lüksü (=