oguzz sarkadaşlar siz hangi takımla oynuyorsunuz ben bi türlü şeçemiyom ama milan la oynuyorum hangi takımlar güçlü
Pierre Van Hooijdonk bben daha once bir konu acmıstım böyle ama yinede soligim bursa,genclerbirligi,atalanata ben daha cok hep turkiyede oynadigim icin oynamadik takim bıraakmadim turde ama sey cok zevkli en dusuk ligden bir takim alıp TSL ye cıkarmaya cals;)
frankly Bursaspor :D şimdi hızlıoğlu bakıodur öle yok ya ben bi başlayamadım bi %100 tükçesi çıksın yada çıkmışsa link verinde oynayak
aposey hollanda ligini tavsiye edebilirim. Gerçekten müthiş genç yetenklerle dolu bi lig ve de sınırsız yabancı oyuncu kontenjanı olmasıyla süper bi kadro oluşturmanız o kadar zor olmuyor
CHaMPioN77 ing 1. lidi wigan'al hemde 5.250.000 STERLİN transfer butçesi var ustelik 21.000 STERLİN maaş verebiliyorsu her oyuncu seni kabul ediyor
blind guardian bence 5.0.2 patch'ini yükle sonra da ingiltere conference south liginden cambridge city'i al. Adamların resimleri de olduğu için oyun daha eğlenceli şekle giriyo. Bi de öyle kolay kolay bırakamıyosun. Ve de iyi bi teknik direktör olup olmadığını anlayabiliyosun. Ben şu an Cambridge City'nin başındayım. Transfer bütçem olmamasına rağmen başarılı transferler ve kiralamalar yaptım. Şampiyonluğa emin adımlarla gidiyorum :D
Venom bursa diyenler çok..... ben de bursa diyom ilk defa bi takımla bu kadar uzun süre oynuyom 2010'a geldim ve hâlâ ilk günkü kadar zevkli
Shevchenko bende Milan'la oynuyorum 11 tane AB dışı oyuncu sınırı var ve Türklerde AB dışı sayılmıyor İtalya'da (dikkatinizi çeksin bu) onun için takımda fatih tekke , gökdeniz , barbaros barut ve ilhan mansız var gerçi ilhanın diğer uyruğu alman ama olsun TÜRKLER YABANCI DEĞİL İTALYA DA VEYA MİLAN'DA ORASINI BİLMİYORUM İNANMAZSANIZ MİLAN'I SEÇİNDE GÖRÜN.yani elinizdeki kötü potansiyeli iyi olmayan adamı oraya kakalayabilirsiniz
tramp_1905 yok abi interde 17 mi 19 mu ne yabancı sınırı war galiba. Cus be abi 19 tane adam sezon boyunca zaten kullanılan top. adam sayısı allah gözlerini doyursun bu adamların walla. Zaten finansı da fena deil hem transfere de gerek yok ki interde al 5 sene samp. ol. Tabi ben interle oynamıyom cok kolay oluyo. Gs ile oynuyorum ama ilk sene avrupa macerası yok alısmıstım geçmişten bi baktım fikstüre dumur dumur..
Shevchenko ewet 19 sınırı war milan'dada 11 tane ama türklerde işlemiyo bende şuan takımda veron , robinho , kaka , caçapa , fatih tekke var ama 4 gösteriyo ne iş