Pentagram_15 bu normal üsttede belirtmiştik 3 vatandaşlık (daha doğrusu pasaport taşıma mevzu) olabildiğini bazı oyuncular genç ve tanınmamışsa çok kolay Türk oluyorlar bu herkeste rastlanan bir durum (ah birde bana denk gelse)
karakartal717 ewet bu yabancı muabbeti yüzünden türkiye ligi oynamak istemiyorum bi de ikinci sezonda 5 düsmüyormu iice cileden cıkarıyo insanı eldeki yabancıları da mutual termination dan baska türlü atamıyosun
biohazard tamamen şansına oluyor bence yaş yada tanınmışlık önemli değil ben vam bommel i free ye aldım adam aldıgım gün türk oldu :elsalla: