Orjinal Mesajı Yazan: KG_MVP_21
Tabiki Lebron JAmes süper basıo wala aşırı zıplıo herf panyayı rahat geçio bnde potaya deyiyom işte 88 cm sıçrıom bnde ama işte boy yok 1.75 biras daa boy olsa bis de lebronluk smaçlar yapacas ama asla bıkmadan çalışcam şu sıçramaya bi gün elbet vuracam şu potalara
bence de lebron alır daha önce t-mac demiştim ama kesinlikle fikrimi değiştirdi şu king james ama vc minde çok şansı var bi windmil'i war görülmeye deyer afedersiniz gönderemiyorum hata veriyoo.. :,(