Portrait De Quelques Orjinal Mesajı Yazan: Azro Yuh be adam 140 cm zıplıyomuş :whoa: bu adam kim gösteri takımında faln mı oynuyomuş? Zaten ne varsa streetballer larda var. Hele new york a gittiğinizde biraz siyah mahallelerine doğru ilerlediğinizde aklınızın ucuna bile gelmeyecek haraketler göreceksiniz. Aşırı atletik olmalarının yanında kuralsızlıkta onları kamçılıyor. Gerçekten inanılmaz derler ya. Aynen öyle.
McLanE Orjinal Mesajı Yazan: Azro Yuh be adam 140 cm zıplıyomuş :whoa: bu adam kim gösteri takımında faln mı oynuyomuş? evet slamnation diye bir grupda sanırım bunda çok güzel basan elemanlar var ayrıca james white gibi çok güzel smaç basan bir elemanda var ama nba en iyi smaç basan dediği için yazmamıştım bir arkadaş yazmış Kadour Ziani futbolcu ama basketçilerden daha fazla zıplaması garip :scn_uyku:
vince15 Vince Carter gerek zıpladığı nokta olsun yaptığı smaçların orjinalliği olsun ki en önemlisi bence! en estetik en en orjinal ve NBA'in tartışmasız gelmiş geçmiş en ii smaç vuran oyuncusudur!
Rawe en estetik basanlar Richardon , VC , Lebron , T-mac en hayvansi basansa tabiki Amare adam topu aldigi gibi smaca yönelio :)
GOZİT jordan ,dominique wilkins bu ikili nin düellosu çok güzeldi shawn kemp te manyak basardı seattle'da, aktif oyunculardan Carter'ın sağlam hali,Richardson,Desmond Mason,Francis
melo15 bnce chris anderson- no hornets de adam beyazların kg si felaket atletk ztn bu sne d ktlck dunk contest e kazanr işllh
Overkill LeBron James'in smaçları gerçekten çok iyi ama yinede ortada bir Vince Carter gerçeği var. NBA'de onun kadar iyi smaç basan başka bir oyuncu olduğunu sanmıyorum..
CowBooy arkadaşlar bu konuya bi nokta koymak gerekirse avatarımı bi süre izleyin.. ama ağzınızı izlemeden önce bantlayın derim.. dünyanın gelmiş geçmiş en iyi smaç basan adamı VINCE CARTER ve de dünyanın gelmiş geçmiş en iyi SMACI.. artı bişi daha ekliyim artık sadece smaçla anılmıycak takip edenler bilir artık oyunu da mükemmel..
CowBooy ayrıca bütün cartercı arkadaşları da vincecarteronline.net forumuna beklerim.. sabaha karşı maçlarını bu sitede sohbet ederek takip ediyoruz.. ama ingilizce tabii ;) ayrıca smaç sevenler için birbirinden güsel smaç vidyoları var..
blind guardian vince carter bırakmaz bence de. Ama LeBron James'de boş değil. İkisi çekişir kazanan VC olur.
Slamdunker Beyler su resimdeki herifi tanıyosanız o bence en iyi.Bu arada J-Rich i unutmayalım.Carter da büyük gelişme var Nets e geldiginden beri.Sutlar falan arttı.Kidd onu iyi düzeltti.
götveren yaw beyler şu ustteki hareketi yapmiş kaç "yaratık" war nba de ????(gerci bunu olimpiyatlar da yapmişdi ama...) :yikes: bu herrif manyaq yaw...:yikes: :applause: not:resime de saldırmayın hemen:)
McLanE Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn yaw beyler şu ustteki hareketi yapmiş kaç "yaratık" war nba de ????(gerci bunu olimpiyatlar da yapmişdi ama...) :yikes: bu herrif manyaq yaw...:yikes: :applause: not:resime de saldırmayın hemen:) :yikes: :yikes: o smaç ne öyle altta kalan eleman bitmiş bu o ünlü fransız adam mı :lol: