Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15
ben kıyamam Giggs'e, Keane'e, Scholes'e ya... Para zaten bol önemli olan sadık oyunculara haklarını vermek bende herzaman Giggs C. Ronaldo'nun aldığından az alır ama ondan daha fazla asisst yapar bunun gibi bir çok nedeni var satmammamım aralarındaki arkadaşlık falan hepsi benim için önemli
bu da ayrı bakış açısı tabi...ama duygular değill mantık konuşurr her zman daha çok daha çok daha çok paraaaa...
duygularınla hareket edersen başarılı olmassın koçç...