91$ adriano'yu real madride sattım..taraftarlar idman sahasını bastıı eheh....ama harbi protesto falan ettiler bazı oyuncularda unh oldu... para war imkan war,,,para için bütün oyuncularım satarım..yerinede kimseyi almadım,,kasada param olunca huzur doluyo içim,,,bu arada transfer bütçem eskı oyunda 630 mılyon dolardı...ne aç adamım ben ya