rapper Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser Anlaşıldı G-Mail'in bana gıcığı var.:( kardeş ben gmail den pek mail atmıom ama benimki de 50 olmuş şimdi .bu konu açıldıında benimkide yoktu 50 ama şimdi olmuş
McLanE ya banada gıcığı var galiba bunun benimde sıfır azcık kullandımda g-mail'i bakalım belki ilerde olur