Ben hiç mail alıp göndermem. Şöyle bir taktik uyguladım ama. Maili ilk aldığım gün bişey yoktu. Gittim google'ye mesaj yolladım "Please Turkish Language" diye hemen 1 saat sonra bana cevap geldi. "Thank you..." felan. Bir baktımki 10 adet davetiye hakkım olmuş.
Sonra 4 tane daha kendime gmail hesabı açtım aynı taktiği onlarada uyguladım. ama bu sefer hepsine 4'er tane verdiler. Garip ama gerçek.