Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip
Beyler size bişey sormak istiyorum. Mesela bi faceyi photoshopla editledim. Oyuna attım. Attığım faceyi oyun içinden (göz rengi v.b.) editlemek istediğimde facenin orjinali karşıma çıkıyor. Benim attığım face oyunda hangi facenin üstüne attıysam görünüyor ama oyun içinden hiç değişiklik yapamıyorum. Mesela attığım face; facew126 diyelim. Edit playerden beşiktaşlı bir oyuncuya bu faceyi vermek istiyorum. Ama edit player modundaki facew 126'da, benim attığım değilde; orjinal olan face çıkıyor. Bu neden oluyor bi türlü anlayamadım. Yardım edebilecek var mı?
yaptığın faceyi editte görmek istiyosan w126 dosyasına import etmelisin.
oyunda görmek istiyosan facew126ya import etmelisin.
scorpion lucianonun kaşları normaldede çok seyrek zaten oyüzden böyle çıkıyo. hiç bi oynama yok. ama istersen biraz belirginleştirilebilir tabi..