arkadaşlar ilk defa face yaptım nasıl olmuş sizce.
bide bu işten anlayan arkadaşlar bu yaptığım face diyelim ki ''facew056'' dosyası üzerinde 3 boyutda oynama yaptım editledim yaptığım faceyide attım üstüne bunu kaydederken illa ''facew056'' dosyasının içinemi atmam gerekiyo.
çünkü denedim başkasının içine inport edilmiyo. başka bi yöntemi mi var? görüş ve önerileriniz için teşekkürler :gurup: