yaw ultraslan_bayram ve gökhanefe helal olsun yani ancak bu kadar olunur.
Hani diyecem yaptığın faceler bişeye benzese..
Benden sana bi tavsiye bi daha face yapıp buraya koyduğun zaman sadece ismini yaz yeter yanına yaptığın adamın gerçek fotoğrafını koymaki belki benzeten insanlar çıkabilir...Ama böle fotoğraf koymaya devam edersen üzgünüm :scn_olma: